sobota, 28 kwietnia 2012

       Dziś jest pogoda absolutna. Nagle nastąpiła całkowita zmiana aury i wykorzystaliśmy to niecnie i do cna. O 10 ruszyliśmy sobie na miacho. Co prawda wzięłam zły obiektyw i przeklinałam go calutkie przedpołudnie, ale trochę zdjęć jednak zostało popełnionych. Głównie foty pt "dla rodziny" czyli wiadomo: nudziarstwa, którym jednak staraliśmy się dodać jakiegokolwiek smaczku. Oslo pełne było dziś ludzi, życia, hałasu, muzyki. Miał miejsce też maraton więc generalnie nagle - nie to samo miasto co zawsze. Dotarliśmy też w najdalsze zakątki portu- tam gdzie przycumowane są łodzie.
 Zazdrość nieziemska mnie nagle ogarnęła. Ludzie sobie śpią na tych swoich krypach/motorówkach/super hiper jachtach. Coś pięknego. Ja się zakochałam w dwóch: starej takie już łajbie, calutkiej drewnianej, której , w sumie nie wiem czemu NIE zrobiliśmy zdjęcia i .. różowej, reklamującej Moods of Norway łódeczce z namalowaną syrenką <3 awwwwwwwwwwwwwww.
   Standardowo wypiliśmy nasza ukochaną kawę i zjedliśmy po muffinie z jagodami - da yum!

   Wbiliśmy też do norweskiego Riffa, gdzie Sebastian popadł w radosne osłupienie, a ja robiłam za tłumacza między Nim, a 3 długowłosymi panami. Generalnie przedpołudnie uważam za wyjątkowo udane pod każdym względem. Mam nadzieje, że każdy lub przynajmniej większość łikendów upłynie mi w takim nastroju. Mam Człowieka, z którym absolutnie wszystko jest interesujące. Nawet siedzenie na ławce z kawą. :)

                                                         Sebastian i Bambi
                                            Tu odkrył, że ma zapalniczke, ale fajek to już nie.
                                                           :)
                                                   Rybny na kutrze.
                                                      Najlepsze muffiny i kawa ever!

                                                Z narażeniem życia i kręgosłupa robiłam foto mewie.
                                                      Dziarski Seb.
                                                           Mniej dziarska ja.
                                               łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 różowy kuter z syrenką.


                                                 Miało nie być gejowsko...
                                             Następne 3 foty obrazują taniec na rurze w wykonaniu naszej uroczej tancerki                         z Polski.


                                                     Love wszech czasów.
                                                       Zakotwiczony.

                                                                Bambi nr 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz