piątek, 16 listopada 2012

Jak dzienniki norweskie przechodza w belgijsko-holenderskie




Chwilowe problemy z internetem (those damn trees! :D ), spowodowaly moje milczenie na wszelakich frontach internetowych (dziekuje za zaniepokojone smsy). W momencie gdy sobie tak tu siedzei pisze to juz od tygodnia jestesmy w Belgii.
Odkrylam serki wiejskie, na nowo kocham belgijskie ciastka(staram sie nie kochac ich ZA mocno) oraz przymierzam sie do biegow (mam zamiar kupic sobie na dniach "yoga pantsy). Dostosowalam sie juz do zmiany klimatu (z minusowej temperatury i sniegu do latania w bluzie z podwinietymi rekawami). Jedyne czego nie moge przebolec to tej kurewskiej klawiatury,na ktorej wlasnie mozolnie pisze. Chryste Panie, chyba nigdy nie mialam do czynienia z rownie glupia. Z glebi serca nienawidze jej i bardzo tesknie do"mojego" Sony Vaio. Bu.

Kiciolda znosi Lu calkiem dzielnie, jak i cale tlumy innych kotow za oknem. Aczkolwiek ma swoje "slabsze"momenty, gdy postanawia byc kicbulem. Cos jak Dr. Jekkyl i Mr. Hyde. Tak czy owak jest znaaaznie lepiej niz moglam sie spodziewac.Dzielna dziecinka.
Wilk chodzi do pracy i tak mu sie podoba, ze wyrazil swoje niezadowolenie z powodu 2 dni zwyczajowego wolnego. Kto by pomyslal!
Ja na razie robie za hauslajfa. Uskuteczniam spacery po lesie, czasem do pobliskiego miasteczka(przez las) jestem jak czerwony kapturek, tyle ze bez koszyczkow i wilkow. No... Juz powoli mi sie nudzi , tym bardziej ze nie mam netu (trzeba zakupic antene, zeby laskawie sciagala do nas siec przez te wszystkiedrzewa dookola) i oczywiscie robia mi sie olbrzymie i haniebne braki i zaniedbania w serialach!!! To mnie prawdziwie boli.
Przyznaje tez, ze to takie fajne uczucie, gdy w sklepach wszystko kosztuje jedna lub dwu cyfrowa sume. A nie jak w Oslo trzy badz i czterocyfrowa.... Co prawda ubieraja sie tu fatalnie i na wielkie zakupy, rodem z Oslo sie nie zanosi (a szkoda, bo wyjebalam z bolem serca i autentycznym smutkiem jakies 80% swoich ciuchow...Mus, sila wyzsza i walizka,ktora mogla wazyc max 20kg- made me do it)
Przysiegam zaraz szczezne z ta klawiatura i pozalsiekurwaBoze klawiszem spacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zdjecia wjada potem jak juz bede miala swoj wlasny net w swoim wlasnym priv domku, z kawa i w ogole, anie na stresie w restauracji hotelowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz