czwartek, 26 lipca 2012

Randomowe foty z ostatnich dni.

Nie było wpisu, bo od poniedziałku pomagam na budowie :D
Latam z pędzlem od rana do późnego popołudnia i generalnie co jak co, ale serio ręce mam już przy stopach. Szkoda, że tylko zakwasy czuć, a nie widać tych bosko wyrzeźbionych ramion ;)
Randomowe zdjęcia dziś będą, totalne wszystko i nic z ostatnich dni czy może nawet tygodni. na jednym mam "stare" włosy czyli na pewno jest starsze niż 2 tyg :)

Za tydzień wakacje <3

a teraz foty:
                                        1wszy grill. trochę późno, ale zawsze. Za mną wynik sprzątania piwnicy, bardzo malowniczy.Na szczęście już dawno wywieziony. Uff I racze się gruszkowym cyderkiem <3 I tak, widać mi majtki, wiem.
                                                             Przejaw twórczości i pomysłowości.
                                               Elegant z Libanu . Czyżby Mosina miała konkurencję ;)
                                                    Królowa Burger Kinga ;)
                                                           Zaspane futro.
                                                      Człowiek pracujący. Ja nie zostałam uwieczniona i bardzo mi przykro :<
                                                Ok. Wszystko to co kocham i wielbię w jednym. Pizza, colka i Wilk. Niekoniecznie w tej kolejności ;) <tak, kazałam biedakowi pozować>

1 komentarz: