niedziela, 22 lipca 2012

Urodzinowy Post Specjalnie dla Wilka



Otóż mój bardzo osobisty Wilk kończy dziś 24 lata.
Tak, tak jest ode mnie młodszy.
Skandal.

Z okazji tego niezwykłego dnia (poza tym mija nam dziś dokładnie pół roku szczęśliwego pożycia tak jakby małżeńskiego, a ja mam imieniny ) wybralismy się dziś na śniadanie na mieście.
Oczywiście był to Night Hawk (miliard serduszek)
Jak zwykle było przemiło i przesmacznie. Zostały podarowane prezenty i w ogóle cudnie :)
Potem standardowy spacer po centrum (coraz bardziej kochamy Grunerloka tak ooOOoooOO) i porcie.
Wilk odwalony jak stróż w Boże Ciało wspaniale pozował mi do zdjęć na tle fiordu/morza/statków/wody/etc.etc.
To taka notatka trochę o niczym, ale fajne zdjęcia trzasnęłam moją super Nokią więc macie :)

                                          Grunerloka - park :) zarówno u góry jak i fota niżej.
                                        Szatan jest wszędzie i lubi różowy.
                                          Bardzo, ale to bardzo. Ktoś tak zostawił i stoją i brzydną i opony przebite, bó.    

                                     Urodzinowy Wilk. Zwracam uwagę na cudowny łańcuch z kotwicami. Który co chwila zaczepiał o moje podarte szorty. Bardzo to symboliczne było <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz